ČASTO KLADENÉ DOTAZY

1. Objednávky a platby 

Jak zadat objednávku Vegaoo ? 

Nic nemůže být jednodušší! Prohlédněte si naše stránky, vložte své produkty do košíku a poté klikněte na „Objednat“. Podle pokynů zadejte své údaje a dokončete nákup. 

Jaké platební metody přijímáte? 

Přijímáme platby kreditní kartou (Visa, Mastercard, American Express), PayPal a někdy i bankovním převodem v závislosti na podmínkách. 

Mohu svou objednávku upravit nebo zrušit? 

Po provedení platby již bohužel nemůžeme vaši objednávku upravit ani zrušit. 

 

2. Dodání

Jaké jsou dodací lhůty? 

Nabízíme několik možností: 

  • Standardní dodání: 3-5 pracovních dnů. 
  • Expresní doručení: 1-2 pracovní dny. 

Dodací lhůty se mohou lišit v závislosti na zemi dodání. Zveme vás, abyste se podívali na naši stránku Pomoc při doručení. 

Jaké jsou náklady na doručení? 

 Poplatky se liší v závislosti na zvolené možnosti a výši vaší objednávky. Doprava je zdarma při nákupu nad 50 € (standardně). 

 

3.Vrácení zboží a vrácení peněz

Mohu vrátit produkt, pokud nejsem spokojen? 

Samozřejmě ! Máte-li výrobek nepoužitý a v původním obalu, můžete jej vrátit do 14 dnů od obdržení. Další podrobnosti naleznete v našich zásadách vracení zboží. 

Jsou náklady na vrácení moje odpovědnost? 

 Ano, náklady na vrácení jsou v odpovědnosti zákazníka.  

Kdy mi budou vráceny peníze po vrácení? 

Po obdržení vrácení bude refundace provedena do 7 až 10 pracovních dnů. 

 

4. Produkty a dostupnost

Jak si vyberu velikost kostýmu? 

Nahlédněte do průvodce velikostí, který je k dispozici na každém produktovém listu. Pokud si nejste jisti, náš zákaznický servis je tu, aby vám pomohl! 

Co mám dělat, když požadovaný produkt není skladem? 

Můžete se přihlásit k odběru upozornění „Zpět na skladě“ na produktovém listu, abyste byli informováni, jakmile bude k dispozici. 

 

5. Akce a speciální nabídky

Jak využít akce na Vegaoo ? 

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru, abyste mohli využívat naši uvítací nabídku a dostávat naše exkluzivní nabídky a sledovat naše aktuální akce. 

Mohu pro jednu objednávku použít více promo kódů? 

Bohužel na jednu objednávku lze použít pouze jeden promo kód. 

 

6.Kontakt a zákaznický servis

Jak kontaktovat váš zákaznický servis? 

Můžete nás kontaktovatprostřednictvím našeho online kontaktního formuláře. 

Máte fyzickou prodejnu? 

Jsme pouze e-shop. Náš zákaznický servis je vám však k dispozici pro jakékoli dotazy před nákupem.